Daisypath Anniversary tickers
Ya Allah kurniakan kami dari pasangan dan zuriat yang mampu menjadi penyejuk mata dan jadikanlah kami dari kalangan hambaMu yang bertaqwa

Wednesday, 24 August 2016

MC 3 minggu

Hurm... dah nak habis MC aku rupanye. Selasa depan dah keje balik. Lepas MC 3 minggu hampir sebulan jadi penunggu rumah. Walaupun xde cedera parah apa, tapi rasanye mental aku ni x ok lagi rasanye. Sebab sampai skrg aku susah tdo malam. Jenuh aku kira kambing biri2, tapi x mau2 jugak lelap mata nih. 



Bila bgtau kawan2, dorang cakap mmg akan ambik masa untuk hilangkan rasa tu. TRAUMA. Yelah langgar lori kot. Bukan langgar bonggol. Allah sayangkan aku lagi, dan bila ingat balik malaikat maut sebelah aku je msa tu. Dia perati je. Dah la, xmo ingat kesah tu. Lagi aku trauma nt, Tggu keputusan xray next week mcm mana keadaan tulang belakang aku ni. Lepastu baru pk nak p terapi atau apa2 je cara rawatan yang sesuai.

------------

No comments:

Post a Comment